1. Üldised tingimused

Käesolevad tingimused kehtivad kõikidele Kontrolltöö veebilehel tehtud ostudele. Teenuste kasutamisel kinnitab klient, et on nõustunud nende tingimustega.

2. Teenused ja hinnad

  • Kõik teenused ja tooted on kirjeldatud meie veebilehel.
  • Enamik tooteid on digitaalsed, välja arvatud juhul, kui toote juures on selgelt märgitud trükitud füüsiline versioon.
  • Pakume digitaalsete toodete tellimust (“Tellimus”), mis annab tellimusperioodi jooksul piiranguteta juurdepääsu kõigile meie digitaaltoodetele.
    Tellimus EI laiene füüsilistele toodetele (nt trükitud töövihikud), mis tuleb soovi korral osta eraldi vastavalt veebilehel märgitud hinnale.
  • Hinnad on eurodes (EUR).
  • Jätame endale õiguse hindu ja teenuse tingimusi muuta.

3. Maksmine

  • Aktsepteerime krediit- ja deebetkaarte ning teisi veebimakseviise.
  • Tellimused töödeldakse peale makse edukat kinnitamist.

4. Tellimuse täitmine ja kohaletoimetamine

  • Digitaalsete toodete puhul saadetakse ligipääs e-kirjaga koheselt pärast makse kinnitamist.
    Kui tekivad tehnilised probleemid, palun võtke meiega ühendust.
  • Füüsiliste toodete (nt trükitud töövihikute) puhul saadetakse pakk postiga 3–7 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist.
  • Tarneaeg võib varieeruda vastavalt sihtkohale, valitud tarneviisile ning logistilistele asjaoludele. Kontrolltöö jätab endale õiguse kohaletoimetamise aega vajadusel muuta, teavitades sellest klienti esimesel võimalusel.
  • Palume veenduda, et esitatud tarneaadress on korrektne.
  • Kui pakk jõuab kohale kahjustatuna või on midagi puudu, palun teavitage meid 7 päeva jooksul pärast paki kättesaamist.
  • Kauba juhusliku hävimise või kahjustumise risk läheb kliendile üle hetkel, mil pakk antakse kliendi (või tema määratud isiku) valdusesse.

5. Tagastamine ja ühildumised

  • Digitaalsete toodete eest raha ei tagastata, välja arvatud seadusest tulenevatel juhtudel.
  • Kui olete allalaadimise alustanud, kaotate oma taganemisõiguse vastavalt VÕS § 53 lg 4.
  • Kui toode ei vasta kirjeldustele või esineb tehnilisi probleeme, palun võtke meiega ühendust 14 päeva jooksul.
  • Teil on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, esitades selleks meile kirjaliku avalduse.
  • Tagastamise otsesed kulud (sh transport ja pakend) tasub alati klient. Soovitame kasutada jälgitavat postiteenust, sest kauba tagasisaatmise risk ja vastutus jäävad kliendile kuni kauba tegeliku kättesaamiseni meie laos.
  • Tagasimakse tehakse 14 päeva jooksul alates päevast, mil oleme kauba kätte saanud.
  • Meil on õigus vähendada tagasimakset ulatuses, mille võrra toote väärtus on vähenenud selle kasutamise või kahjustamise tõttu. Kui toode on saanud kliendipoolsel süül sellise kahjustuse, mis muudab selle edasimüügiks kõlbmatuks, võime tagasimakse tegemisest täielikult keelduda.

6. Vastutus

  • Kontrolltöö ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad teenuse valest kasutamisest.
  • Meie vastutus piirdub ostetud toote või teenuse maksumusega.

7. Vaidluste lahendamine

  • Vaidlused lahendatakse eelkõige läbi läbirääkimiste.
  • Kui kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi seaduste kohaselt.

8. Kontakt

Kui teil on küsimusi või ettepanekuid, võtke meiega ühendust: